RS új generáció

...mert a Magyar bútorok jók,
szerethetők és elérhetők nektek is!


Az RS Bútoráruház elindította az RS új generációs programját, mely alapvetően az első lakásukat berendező fiatalok igényeinek kielégítését célozza, jó minőségű, kedvező ár-érték arányú és divatos bútorokkal. Mi jellemző leginkább a 20-as, 30-as fiatal generációra? A dinamizmus, a vitalitás, az önálló otthon teremtésének vágya, a stílus, a design. Mindezek jegyében indította útjára programját az RS Áruházlánc.

A kampányhoz választott üde, friss, kellemes, lendületet adó fiatal arcok, egyéniségek kellőképpen átadják azt a hangulatot, melyet az RS Bútoráruház e vonal tekintetében képvisel. Természetesen nemcsak ezek a kedves, fiatal, mosolygós tekintetek mutatják az új irányt, hanem az RS Bútoráruház kínálata is, mely szinte naponta gazdagodik újabb és újabb designos, divatos bútorokkal.

Szeretnénk segíteni ezt a generációt az első otthonuk minél divatosabb, hangulatosabb berendezésében, figyelembe véve, hogy önállósodásuk, családalapításuk időszakában minél kedvezőbb áron tudják ezt megtenni. Be szeretnénk bizonyítani, hogy a divatkövetés nem kell, hogy sokba kerüljön.
A Magyar Termék, a Magyar Bútorok jók, szerethetők és elérhetők a fiatalok számára is.

Együttműködő partnereink: