Autós gyorsasági OB + FIA GT

Hungaroring
2006. szeptember 29-október 1.

Eredmények

szeptember 30.

1. Bódis Kálmán (Porsche 996)
2. Pólya Ádám (BMW M3 E36)
3. Rátkai Ferenc (Porsche 993)
4. Brachna László (Porsche 911)
5. Walter Csaba (BMW E36)
6. Wéber Gábor (Seat Leon)
7. Borbély Zsolt (BMW 320i STC)
8. Váradi András (BMW E36)
9. Butyka György (BMW 320i)
10. Pólya Miklós (BMW M3 E30)

október 1.

1. Pólya Ádám (BMW M3 E36)
2. Bódis Kálmán (Porshe 996)
3. Brachna László (Porshe 911)
4. Wéber Gábor (Seat Leon)
5. Borbély Zsolt (BMW 320i STC)

Pólya Ádám a szeptember 30-i időmérő edzésen 1 perc 55 másodperces idővel megdöntötte az eddigi magyar pályarekordot. (A rekord hitelesítése folyamatban.)

Részlet Tóth Csaba www.autosgyorsasagi.hu oldalon megjelent cikkéből:

"... Az F csoport, vagyis a nagytúraautók mezőnye ezúttal valóban méltó volt a "nagy" jelzőhöz, köszönhetően főleg a kategóriába visszatérő Pólya-család fiatalabb felének. Az idén több Mazdás kiruccanást tevő Pólya Ádám megjelenése egy csapásra újra harctérré változtatta a pályát. Szombaton a poleból rajtoló Ádám tiz körön keresztül tudta tartani a 2006-os bajnoki címét már jóelőre bebíztositó Bódis Kálmánt, ám a BMW váltókarjának (képünkön) köszönhetően jelentős hátrányban, második helyen és ötödik sebességben fejezte be a futamot Bódis mögött. Harmadik helyen a BOVI Motorsport másik 996-os Porschéját kormányzó Rátkai Ferenc végzett.

Másnap a visszavágón sem Pólya, sem a technika nem hibázott, és némi csatározás után mondhatni könnyed győzelmet aratott a visszatérő pilóta, Bódis fölött. A harmadik pozíció ezen a napon is sokáig Rátkai tulajdona volt, ám néhány körrel a verseny vége előtt elszabadult a Porsche tűzoltó-berendezése, ami pillanatok alatt fehér porral töltötte meg a pilótafülkét, megállásra kényszerítve az év végi negyedik hely felé autózó versenyzőt. A bronzos helyezés így Brachna László kezébe került, aki egy másik, noha kissé öregebb Piros Porschét gurított célba. ..."