Hibabejelentés


Személyesen:
Amennyiben az Ön által vásárolt termék hiányos, csomagoláson belül sérült vagy használata során meghibásodás lépett fel, úgy kérjük a vásárlás helyszínén személyesen mihamarabb jelentse be. A jótállási igény bejelentéséhez a jótállási jegy vagy a számla bemutatása szükséges.


Postai úton:
Amennyiben személyes ügyintézésre nincs mód, úgy aláírásával hitelesített bejelentését postai úton is megteheti az alábbi nyomtatvány kitöltésével:
Hibabejelentő nyomtatvány

Címzettnek a számlán szereplő eladó céget tüntesse fel. A hiba kivizsgálását nagyban segíti, ha fényképet is tud csatolni.

Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni. A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, kollégáink mindent megtesznek, hogy az Ön által jelzett probléma mihamarabb megoldódjon.


Általános tájékoztatás:
Telefon: +36 (1) 329 0050
E-mail: rsinfo@nullrs.hu

Nyitvatartás:
Hétfő-Szombat: 10:00-19:00
Vasárnap: 10:00-18:00